Followers

Sunday 14 November 2010

Menghilangku Tak Ke Mana...


Hi guys... apa khabar? Lama juga tidak update blog ni... Lama juga tidak BWing blog kawan2.. Minta maaf tau..bukan sengaja...sangat tidak mampu...Hujung tahun agaknya lumrah guru, memang sesangat busy..:) Ada la juga sikit-sikit perasaan mau nangis.... cobaannnn... Otak pula rasa mau hang je... 
Anyways, dalam minggu ni saja ada tiga functions yang memang sudah menjadi kewajiban di sekolah. Hari Kecemerlangan, Hari Kanak-kanak dan yang paling best sekali Hi-tea KSS. Tahu tidak KSS tu apa? Haaa.. cikgu cekgi mesti sudah tau kan... Dah jangan fikir benda2 lain..actually, stands for Kelab Staff dan Sokongan.
Tahun ni Hi-tea buat di Intekma Resort, UITM. Boleh tahan... hen bu cuo kata orang cina...
Buat ala kadar je sbb semua cikgu sesangat la busy. Faham..faham...

Dalam kesibukan minggu ni, saya and beberapa rakan sekolah sempat melawat Central Market bangunan biru tu.
central-market-kuala-lumpur

Tujuannya untuk menempah button badge buat murid2 kelas. Murah you, RM 1.30 per button. Pastu melaram sekitar CM tu... Saya and kawan2 suka seni n arts so, amik masa lama di bahagian lukisan n arts, sembang lama gila dengan pelukis terkenal Abdul Ghani Ahmad..Adore his work of arts...
Baru tau beliau minat orkid... Huhuhu.. saya pun.... Dalam hati nak sambung lukisan yang da lama terbengkalai.... but time constrain.. huh!


Ini cerita minggu last bersekolah pula, minggu depan la.... Isnin ada jamuan untuk Tahun 6. Did i ever mention that tahun ni sekolahku berjaya menaikkan peratus 5A UPSR? 18 murid semuanya... Dan peratus lulus Science 91.6% dengan 29 A... Sedikit? Yup memang sedikit... tapi kan korang tau tak, yang sedikit ni sudah kira sangat banyak di sekolahku yang selama ni mengidam sekurang2nya 14 murid 5A....so, tahniah buat semua muridku yang berjaya....  Langkawi buat cikgu2 Tahun 6?..Heheheh..we'll see... tak harap pun...:)

Status: 
Sedang menyiapkan sijil berhenti sekolah budak kelasku yang tercinta & dalam masa yang sama tengah pening menguruskan pinjaman buku teks bagi sekolahku.... Siapakah yang sudi membantu???

0 comments: